Vieraaksi

Anna asiantuntijuutesi loistaa. Tule vieraaksi Markkinointiperuna-podcastiin.

Lähetä viestiä jukka@aalho.fi tai täytä yhteydenottolomake.


    Mitä etsimme


    Uusia näkökulmia

    Mikä on markkinoinnin supervoimasi? Mistä tiedät eri tavalla kuin muut?

    Kuulijoitamme ovat erityisesti kansainvälistyvien yritysten ydin- ja markkinointitiimit.

    Jaettavia tarinoita

    Mikä osaamisessasi on niin kutkuttavaa, että sinua melkeinpä pelottaa jakaa sitä?

    Jännitys on hyvän tarinan merkki. Olemme otettuja jos haluat jakaa omasi Markkinointiperunassa.


    UKK

    Kuka Markkinointiperunaa kuuntelee?

    Markkinointiperuna-podcast on tarkoitettu etenkin kansainvälistyville yrityksille: foundereille ja ydintiimille sekä in-house markkinointitiimien asiantuntijoille.


    Mitä hyötyä vierailusta on vieraalle?

    Hyötyä voi olla monessa tasossa:

    • muiden auttaminen
    • hyvien ajatusten levittäminen mediassa, jota kuunnellaan pitkään
    • oman asiantuntijuuden kirkastaminen keskustelun kautta

    Miten haen vieraaksi Markkinointiperunaan?

    Mieti ensin, mikä olisi se asia, joka kiinnostaisi Markkinointiperunan kuuljoita. Mitä rajatumpi aihe, sitä parempi jaksosta yleensä tulee.

    Laita sitten lyhyt kuvaus ideasta osoitteeseen jukka@aalho.fi tai tämän sivun yhteydenottolomakkeen kautta.

    Hyväksytäänkö kaikki vierasehdotukset?

    Emme välttämättä voi kutsua kaikkia Markkinointiperunan vieraaksi. Syy voi olla esimerkiksi se, että vastaavia jaksoja on jo tehty, aikataulut ovat jo lyöty lukkoon tai aihe on vielä hahmottumaton.

    Missä jaksot nauhoitetaan?

    Jaksot nauhoitetaan Zoomin kautta etäyhteydellä. Aikaa voi varata noin 1,5 tuntia. Tarvitset kaiuttoman paikan ja ainakin kuulokemikrofonin. Pelkkä kannettavan mikki ei riitä tarpeeksi hyvään äänenlaatuun.

    Oulussa nauhoitamme myös studiollamme.

    Maksetaanko minulle palkkio vierailusta?

    Vierailusta ei makseta palkkiota.

    Voiko työnantajani ehdottaa minua vieraaksi?

    Myös kolmannet osapuolet voivat ehdottaa vieraita Markkinointiperunaan. Myös silloin on hyvä jos selvillä on se kulma, miksi juuri sinä olisit kiinnostava Markkinointiperunan kuulijoista.