Kumpi on yleensä parempi kasvun ajuri? Yrityksen LinkedIn-profiili vai oma henkilökohtainen? Ja miten omalla LinkedIn-profiililla voi tukea yrityksen näkyvyyttä?
Vieraana Muutostoimisto Kuohun empaattinen asiantuntijabrändääjä Emmi Harjuniemi.
Kuva: Emmi Harjuniemen kautta, grafiikka: Aalho Media
Voit kuunnella jakson mm. Spotifyn, Apple Podcastsin tai Google Podcastin kautta.
Tutustu Emmi Harjuniemeen
Tiivistelmä podcastin sisällöstä
Tiivistelmä on tehty tekoälyn avulla, joten se voi sisältää epätarkkuuksia.
Sisällön tuottaminen ja julkaiseminen LinkedInissä
- Emmi korostaa, että sisällön tulee olla hyödyllistä ja kiinnostavaa.
- Säännöllinen julkaiseminen on tärkeää, mutta laatu on ensisijaista.
Myynti ja luottamus LinkedInissä
- Myynnin perustana on luottamus, jota rakennetaan olemalla ”hyvä kaveri”.
- Luottamusta herätetään aktiivisella läsnäololla ja osallistumalla keskusteluihin.
Profiilin visuaaliset ja sisällölliset elementit
- Tärkeä on tunnistettava profiilikuva ja kiinnostava otsikko.
- Taustakuva ja ”About”-osio ovat tärkeitä yrityksen brändin esittelemiseksi.
Aktiivisuuden merkitys ja vuorovaikutus
- Aktiivinen osallistuminen ja vuorovaikutus ovat keskeisiä.
- Kommentointi ja vastaaminen lisäävät näkyvyyttä ja rakentavat suhteita.
Henkilökohtaisen brändin rakentaminen
- Tärkeää on tuoda esiin omaa asiantuntijuutta ja persoonallisuutta.
- Työntekijöiden kannustaminen olemaan omia itseään LinkedInissä edistää yrityksen brändiä.