Sisältömarkkinoinnin analytiikka

Palvelun kuvaus

Aalho Media voi auttaa saamaan järkeä nettisivuanalytiikkaan. Voimme esimerkiksi järjestää työpajan tai analytiikkakoulutuksen, jossa käydään läpi juuri sinun tapaustasi. Perinteisiä ongelmia ovat esimerkiksi se, että analytiikan olemassaolosta huolimatta vastauksia ei tunnu olevan. Toimivatko sisällöt? Mitä meidän pitäisi edes mitata? Onko bounce ratella väliä?

Sisältömarkkinoinnin analytiikka: kenelle ja missä

Kaikille digitaalisia sisältöjä tuottaville yrityksille ja yhteisöille. Etenkin niille, jotka jo seuraavat analytiikkaa, mutta tuntevat, ettei analytiikasta saa mitään järkevää irti.

Hintaesimerkkejä sisältömarkkinoinnin analytiikasta

Analytiikka-avun hinta vaihtelee tapauksen mukaan. Yksinkertaisimmillaan kyse voi olla vaikka sisältömarkkinoinnin mittaamisen työpajasta, jossa käymme läpi sisältömarkkinoinnin mittaamisen hyväksi havaittuja keinoja. Puolen päivän analytiikkatyöpaja (3 h): 650 € (+alv 24%) Sisältömarkkinoinnin tehokkuuden kerta-analyysi: 1850 € (+ alv 24 %)

Tältä onnistuminen näyttää

Onnistuneen pöyhäisyn jälkeen, et enää istuskele datajoen varrella ja katsele Google Analyticsiin kertyvää dataa. Vaan osaat mitata oikeita asioita ja katsoa tuloksia oikeista paikoista.