Markkinointiperuna– markkinointia maailmanvalloittajille
Kuuntele siellä missä podcasteja kuunnellaan.
Markkinointiperuna on markkinointipodcast maailmanvalloittajille. Pysy edellä, inspiroidu ja löydä uusia yhteyksiä markkinoinnin ydinasioiden välillä. Juontajana Aalho Median Jukka Aalho. Uudet jaksot joka toinen tiistai.
Uusimmat Markkinointiperunan jaksot
-
Ensimmäisen podcast-kauden tilinpäätös #38
Millaisia tuloksia sain Markkinointiperuna-podcastin ensimmäisellä tuotantokaudella? Mitä tulee seuraavaksi?
-
Lovia ja läpinäkyvä kiertotalous, toimitusjohtaja Outi Korpilaakso #37
Miten toimii läpinäkyvä ja kestävä design? Vieraana mm. Hilla-laukuista tunnetun designbrändi Lovian toimitusjohtaja ja perustaja Outi Korpilaakso.
-
Kauneudenhoitoalan menestyksen kaava, Elli Utriainen #36
Mitkä markkinointikanavat toimivat kauneudenhoitoalalla? Miten tasapainoillaan lupausten ja tulosten välillä? Vieraana BDR Finlandin toimitusjohtaja Elli Utriainen.
-
Suomi kasvu-uralle asiakaskokemukseen panostamalla, Kirsti Laasio #35
Voisiko asiakaskokemukseen keskittymisestä tulla Suomen kasvun ajuri? Vieraana Omnigymin toimitusjohtaja Kirsti Laasio.
-
Nucu and wellness tech for babies, Marco Suvilaakso #34
How do you launch a new category product? What is special about marketing to families with newborns? And what exactly is the Nucu Pad? Guest starring Nucu co-founder Marco Suvilaakso.
-
Kumpi voittaa: videopodcast vs äänipodcast, Teemu Myöhänen #33
Ääni vs video. Riittääkö pelkkä äänipodcast kilpaillussa mediakentässä? Vieraana KarmaMedian videotuotantoyrittäjä ja podcastaaja Teemu Myöhänen.
-
Vahvempi brändi vahvoilla valokuvilla, Annika Hagman #32
Miten kuvista saa tiristettyä enemmän irti? Mikä on tekoälyn rooli brändikuvastossa? Vieraana valokuvaava business coach Annika Hagman.
-
Näin teet voittavan tarjouksen, Akseli Matila #31
Mitä hyvää myyntitarjoukseen kuuluu? Millaiset osat siinä ainakin pitää olla? Vieraana markkinointitoimisto Advance B2B:n myyntijohtaja Akseli Matila.
Uusinta uutta inboxiin
Tilaa uutiskirje niin saat tiedon uusista jaksoista ja artikkeleista
Markkinointiperuna-podcast
Markkinointiperuna on oulululainen vuonna 2023 perustettu podcast. Keskitymme jaksoissamme kansainvälistyvien yritysten markkinoinnin haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
Olemme osa Aalho Mediaa.
Sano se ääneen
Jukka Aalho
jukka@aalho.fi
Tuottaja/juontaja
Jukka Aalho on oululainen markkinoinnin ammattilainen, joka on tehnyt uransa startupien kasvukäyriä yläviistoon vetäen.
Lue lisää: jukkaaalho.fi
Sinä?
Vieras
Oletko markkinoinnin ammattilainen, jolla on ajatus hallussa? Tule vieraaksi Markkinointiperunaan.
UKK
Milloin Markkinointiperuna alkoi ja miksi?
Markkinointiperuna alkoi marraskuussa 2023. Tehtävämme on auttaa kansainvälistyviä yrityksiä kasvamaan ja kukoistamaan tarinavetoisen markkinoinnin kautta.
Kuinka usein podcastia julkaistaan?
Uusia jaksoja julkaistaan joka toinen tiistai.
Missä Markkinointiperunaa voi kuunnella?
Jaksomme löydät siellä, missä podcasteja kuunnellaan. Hae sovelluksessasi ’Markkinointiperuna’ niin löydät meidät.
Voinko antaa ideoita tai palautetta?
Ehdottomasti! Laita viestiä osoitteeseen jukka@aalho.fi.
Yritykseni haluaa tavoittaa kansainvälisestä markkinoinnista kiinnostuneita, voimmeko tehdä yhteistyötä?
Ehdottomasti! Yhteistyö Markkinointiperunan kanssa voi olla esimerkiksi:
- Kaupallinen yhteistyöjakso
- Uutiskirjemainos
- Vieraskynäartikkeli
Minulla on yleisöäsi kiinnostava tarina, pääsenkö vieraaksi?
Etsimme jatkuvasti kiinnostavia vieraita kansainvälisen markkinoinnin eri aihepiireistä. Emme maksa vieraille palkkiota.
Arkistojen helmiä
-
Markkinointia 100 € vs 1000 € vs 10 000 € kuukaudessa, Jaakko Innanen #28
Paljonko saa aikaan kun markkinointibudjettia on satanen, tonni tai kymppitonni? Vieraana kasvujohtaja Jaakko Innanen.
-
Mikä kannattaa tehdä in-house, mikä ulkoistaa, Linda Webster? #19
In-house vai ulkoinen kumppani markkinointiin? Mistä löytyy tasapaino? Vieraana Oulun Energia -konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Linda Webster.
-
Näin johdat markkinoinnin moniosaajaverkostoa, Marjo Piirto #18
Millaisella tiimillä tehdään markkinointia, myyntiä ja ennen kaikkea tulosta? Miten moniosaajaverkostoa johdetaan ja keitä siihen kannattaa ottaa mukaan? Vieraana Aconin Chief Commercial Officer Marjo Piirto.
-
Mistä lisää menestystarinoita Suomeen, Petteri Lahtela? #17
Menestys, oma visio, use caset ja intentio… Vieraana Ouran co-founder Petteri Lahtela.
-
Näin teet tervettä health tech -markkinointia, Simo Kekäläinen #14
Miten terveysteknologiaa markkinoidaan tehokkaasti ja vastuullisesti? Vieraana WellO2:n CMO Simo Kekäläinen.
-
JUMPCUT! Mihin kaunista videota tarvitaan UGC-videon aikakaudella, Olli Luoma-aho? #13
Miksi kuvata isolla kameralla ja isolla budjetilla kun taskupuhelimellakin saa?
-
SUCCESS! What can founders learn from failure, Satu Niemelä & Erasmus van Niekerk? #12
Failing fast or not failing at all? And how can founders avoid dying on Mount Stupid?
-
Näkyvyyttä yritykselle oman LinkedIn-profiilin kautta, Emmi Harjuniemi #9
Miten omalla LinkedIn-profiililla voi tukea yrityksen näkyvyyttä? Vieraana asiantuntijabrändääjä Emmi Harjuniemi.
Kaikki jaksot
Voit myös hakea nimellä tai teemalla.